sâmbătă, 19 aprilie 2008

Haring şi Pucă


Mi-am adus aminte de Florin Pucă privind un tablou al lui Keith Haring. Pucă a fost un grafician de geniu, un om cu un umor debordant. Regret că nu mai am celebrul Almanah, altminteri dedicat femeii, dacă nu mă înşel, ilustrat de el cu o mulţime de penisuri, care a trecut ca prin minune de cenzură! Am râs cu lacrimi, iar dacă cineva mai are acel Almanah din anii 80 şi-l scanează, ar reda admiratorilor lui Pucă o parte din tinereţea lor.
Printr-o stranie coincidenţă, amândoi au murit în acelaşi an, 1990.
Haring are un site http://www.haring.com/ extrem de bine organizat, este prezent în galerii, se organizează expoziţii cu lucrările lui, despre Pucă am găsit câteva cuvinte într-un articol sărman pe Wikipedia şi un desen. Păcat!
Acesta este tabloul lui Haring care mi l-a amintit pe Pucă.

Niciun comentariu: