sâmbătă, 12 martie 2011

Ruina mea preferată

6 comentarii:

Radu spunea...

Este fantastic aranjamentul ...parca ar fi un decor dintr-o piesa de teatru . Sa zicem ..."Copacii mor in picioare ".

Chent spunea...

Unde...? Care...? Cum...?

Constantin Gheorghe spunea...

Chent, dacă ştii zona, ruina este peste drum de fosta "Cehoslovaca", pe Berzei, cam în dreptul fostei staţii de benzină de la Piaţa Matache.

Chent spunea...

Nu tocmai...nu sunt bucureştean. Frumoase fotografii!

Cristina spunea...

Ce trist sa vezi o astfel de bijuterie la un pas de disparitie! Asa cum sunt multe altele lasate sa se distruga cu nepasare. Fotografiile sunt frumoase!

Anonim spunea...

este oribil si sincer de fiecare data cand vad poze din acestea, de obicei plang si ma intristez foarte foarte tare. Cineva (idiot)m-a intrebat de ce am trecut in cv-ul meu ca imi place Bucurestiul vechi..ca era urat ca era murdar etc..Si i-am spus...si acum cum este??Macar pe atunci in acest oras erau oameni cu bun simt, prieteni adevarati, rabdatori etc. Arhitectura era o parte importanta a farmecului orasului, dar oamenii erau cheia.Si in continuare, da, spun ca vreau sa fi trait in alte timpuri decat astea de acum. Am 25 de ani si ma aflu inconjurata de nesimtiti, goana dupa bani, indiferenta, mizerie, vulgaritate, silicoane si multe alte lucruri infecte..De ce sa imi placa lumea de azi mai mult decat cea de atunci??Iar de oamenii din Bucuresti a ajuns sa imi fie sila, pentru ca lasa orasul asta sa se duca pe apa sambetei din ce in ce mai rau...Pacat de casutele astea care inca pastreaza aerul acelor vremuri, dar care se sufoca cu nepasarea zilei de azi pana cand vor muri de tot...